Sabtu, 9 Oktober 2010

EBOOK CARA MUDAH MENULIS NOVEL MASIH BOLEH DIMILIKI



SAYA masih menerima SMS dan emel yang bertanyakan adalah ebook Cara Mudah Menulis Novel yang saya hasilkan masih dijual lagi? Dan adakah ebook ini boleh didapati di kedia-kedai buku?

Ya, ebook Cara Mudah Menulis Novel masih dijual lagi. Harganya masih sama iaitu RM 40.00. Mereka yang ingin memilikinya boleh menulis emel atau SMS ke 013-3635560 untuk mendapatkannya atau melayari blog ini kerana semua makluman mengenai pembelian ebook ini ada dinyatakan.

Mereka yang membeli ebook ini akan menerima satu novel percuma sebagai bonus pembelian berjudul ‘Sebening Airmata’ selain 10 Tip Bimbingan Menulis Novel yang akan dikirimkan secara berperingkat-peringkat.

Anda tidak rugi memiliki ebook CARA MUDAH MENULIS NOVEL ini kerana banyak manfaat yang akan anda perolehi. Anda akan diterangkan sesuatu topic bersertakan contoh sekali untuk mudah difahami.

Mereka yang ingin memiliki ebook PERCUMA Panduan Menulis Novel – Berdasarkan Kisah Benar juga masih boleh berbuat demikian. Anda boleh emelkan permintaan anda itu ke alamat: mnasd_326@yahoo.com atau SMS ke 013-3635560 dengan memberikan alamat emel anda.

Selain itu, sebuah lagi ebook yang masih boleh dimiliki ialah 50 TIP PANDUAN MENULIS NOVEL berharga RM 20.00. Ebook ini mengandungi tip-tip yang berguna kepada mereka yang ingin menghasilkan novel.

Tiada ulasan: