Selasa, 28 Mei 2013

'BEST SELLER' SETELAH SEBULAN DI PASARAN



SYUKUR Alhamdulillah, segala puji bagi ALLAH pencipta sekalian alam. Ucapan terima kasih juga diucapkan kepada mereka yang telah membeli buku 100 JEJAK PERIBADI RASULULLAH tulisan terbaru saya sama ada semasa Pesta Buku Selangor atau di mana-mana kedai buku berhampiran tempat anda.
         
          Untuk pertama kali buku ini diterbitkan oleh Karya Bestari pada bulan April 2013 dengan cetakan pertama berjumlah 9,959 naskah. Setelah hampir sebulan lebih berada di pasaran, sambutan buku ini sangat menggalakan lalu buku ini telah dicetak untuk kali kedua pada bulan Mei lalu sebanyak 9,715 naskah.
         
         Terima kasih tidak terhingga kepada editor buku ini Norhayati Kassem serta semua krew yang terlibat menerbitkan, pihak promosi dan para pembeli kerana telah menyebabkan buku ini “Best Seller’ dalam masa yang singkat.
      
          Insya-ALLAH tunggu buku seterusnya yang akan menjejaki ‘Best Seller’ mengenai kaum Muslimah iaitu 100 Pesanan Terakhir Rasulullah Untuk Muslimah. Sekali lagi sokongan pembaca dan mereka yang terlibat sangat saya hargai dan sanjungi.

3 ulasan:

®CT Nurza berkata...

Salam...Tahniah! semoga sukses untuk penghasilan buku terbaru saudara nanti. Amiinnn..

Mawar berkata...

Sdr Nasruddin
masya Allah. tahniah.
semoga ia membantu perjalanan sdr di sana ...

Ismail Ahmad berkata...

semoga kalian berjaya menjadi penulis yg hebat...