Ahad, 25 Mac 2012

EBOOK CARA MUDAH MENULIS NOVEL MASIH BOLEH DIMILIKI

SAMBUTAN terhadap ebook CARA MUDAH MENULIS NOVEL (CMMN) yang saya hasilkan pada tahun 2010 sehingga kini masih mendapat sambutan hangat Namun masih ada di kalangan pembaca blog ini yang tidak pasti sama ada ebook berkenaan masih dijual lagi? Untuk pengetahuan, ebook Cara Mudah Menulis Novel masih dijua lagi dengan harga RM 40. 00.

Menariknya untuk kali ini saya akan memberikan sebuah ebook percuma bagi setiap pembelian dan sebuah novel bonus berjudul ‘Sebening Air Mata’ atau “Air Mata Pertama” dan pembeli boleh memilih salah satu novel bonus berkenaan.

Manakala ebook percuma yang akan saya beri ialah PANDUAN MENULIS NOVEL: Berdasarkan Kisah Benar. Mereka yang masih tercari-cari ebook bagaimanakah cara yang mudah menulis novel, sila dapatkan buku ini dengan membuat pesanan segera.

Sementara itu, saya masih ada satu ebook mengenai penulisan novel berjudul: 50 TIP MENULIS NOVEL. Ebook ini mengandungi 50 tip teknik menulis novel, diprsembahkab dengan bahasa yang mudah diahami terutamanya mereka yang baru belajar menulis novel. Harga ebook ini hanya RM 20.00 sahaja.

Jika ada pembaca yang ingin memiliki kedua-dua ebook ini, mereka hanya perlu bayar RM 50.00 sahaja bukan RM 60.00. Tawaran ini masih dibuka sehingga hujung tahun dan jangan lepaskan peluang.

Pembaca juga akan mendapat novel bonus dan juga Tip Bimbingan Menulis Novel. Pembaca yang berminat boleh membuat pesanan ebook yang saya maksudkan.

Pembayaran kedua-dua ebook ini boleh dilakukan dengan cara bank in ke akaun saya:

MUHD NASRUDDIN DASUKI

AKAUN MAY BANK : 162115976283

CIMB : 1277-0002240-20-7



Pembeli boleh mengirimkan butiran pembelian ke emel: mnasd_326@yahoo.com atau sms ke HP 013-3635560.



2 ulasan:

Bidadari Syurga berkata...

insyaallah, saya akan dapatkan buku ini sedikit hari lagi...

Unknown berkata...

saya udin dari indonesia, saya tertarik membeli ebook "CMMN". berapa rupiah saya harus bayar untuk 40 ringgit?