Ahad, 28 Disember 2014

EBOOK CARA MUDAH MENULIS NOVEL DIBUKUKAN






SYUKUR Alhamdulillah, setelah lebih kurang lima tahun ebook Cara Mudah Menulis Novel (CMMN) diterbitkan dalam bentuk ebook, kini sudah sampai masanya ebook ini dijadikan sebuah buku yang boleh dipegang dan dibaca pada bila-bila masa.

           Penulis amat menghargai cadangan dan pandangan dari mereka yang minat menulis novel supaya ebook ini dijadikan sebuah buku yang boleh dipegang, disentuh dan dibaca berulangkali. 

            Penulis sedar tidak ramai yang menggemari ebook berbanding dengan buku fizikal kerana sudah terbiasa sejak zaman persekolahan, apabila membaca buku mesti ada buku yang boleh ditatap dan dipegang bukan membacanya di alam siber.

            Bagaimanapun tuntutan masa pada zaman siber dengan kelahiran banyak ebook panduan, sudah tentu penulis akan mengambil peluang untuk menghasilkan ebook seperti ini dan hasilnya, Alhamdulillah ramai yang menerima baik.

            Namun demi tidak menghampakan mereka yang masih meminati buku, penulis tidak menghampakan impian mereka untuk membaca ebook CMMN ini dalam bentuk buku.

            Sekarang buku CMMN ini boleh didapati dengan harga yang murah iaitu RM 20.00 senaskah berbanding ebook yang berharga RM 40.00. Bagaimanapun buku ini tidak dijual di mana-mana kedai buku tetapi boleh dipesan terus dengan penulis dan kos hantaran tidak dikenakan.  

          Penulis tidak mahu menghampakan mereka yang berasakan ebook berharga RM 40.00 terlalu mahal tetapi jika dibandingkan dengan manfaat yang diperolehi, sudah tentu tidak ternilai dengan haga buku itu. Untuk itu penulis hanya menjual dengan harga RM 20.00 termasuk kos penghantaran.

          Kepada mereka yang ingin menghasilkan novel, jangan lepaskan peluang ini. Sila buat pesanan segera.   Pembayaran kedua-dua ebook ini boleh dilakukan dengan cara bank in ke akaun saya:
          
            MUHD NASRUDDIN DASUKI
            AKAUN MAY BANK : 162115976283
            CIMB : 7603994331    
      
       Pembeli boleh mengirimkan butiran pembelian ke emel: mnasd_326@yahoo.com atau SMS  atau WhatsApp ke HP 013-3635560.

Tiada ulasan: