Isnin, 20 Disember 2010

SELAMAT TAHUN BARU 2011


KEPADA semua pembaca setia blog ini, saya ingin merakamkan jutaan terima kasih dan Selamat Tahun Baru 2011. Kepada mereka yang bercadang dan berazam untuk menghasilkan novel pada tahun 2011 ini, berapakah jangkaan novel yang anda mahu tulis.

Jangan fikirkan dahulu soal sama ada dapat diterbitkan atau tidak. Apa yang penting, anda mesti menghasilkan sekurang-kurangnya sebuah novel pada suku tahun pertama tahun 2011.

Jangan menunggu novel yang pertama tadi terbit, selesai sahaja menghabiskan novel pertama tadi, teruslah merangka untuk menulis novel kedua dan seterusnya. Bolehkah anda menghasilkan tiga atau empat buah novel setahun atau sepanjang tahun 2011?

Jawabnya, BOLEH. Segala-galanya terpulang kepada anda. Banyak tema atau rangka cerita berada di seputar kita. Tugas kita untuk mengutip cerita-cerita itu dan merangkumkan menjadi sebuah novel.

Mereka yang masih samar-samar menulis novel, sila dapatkan ebook CARA MUDAH MENULIS NOVEL (CMMN) berharga RM 40.00. Anda tidak rugi memilikinya. Selain mendapat secara percuma sebuah novel bonus, anda akan dibekalkan 10 tip penulisan novel dan sebuah ebook percuma PANDUAN MENULIS NOVEL – Berdasarkan Kisah Benar.

Sila SMS 013-3635560 untuk mendapatkan maklumat lanjut atau lihat entri bulan Januari 2010 untuk mendapat cara-cara mendapatkan ebook ini.

Tiada ulasan: