Selasa, 18 November 2014

KETAHUILAH RAHSIA DIMURAHKAN REZEKI



MEMANDANGKAN sambutan hangat terhadap ebook saya MEMANCING REZEKI DENGAN SEDEKAH,  dan ramai yang meminta supaya ebook itu dibukukan, akhirnya impian tersebut berjaya dilaksanakan. Buku JAMINAN REZEKI DENGAN SEDEKAH merupakan tranformasi daripada ebook Memancing Rezeki Dengan Sedekah.

               Buku berkenaan telah pun berada di pasaran sejak sebulan lalu dan dijual  dengan harga RM 36.00, diterbitkan oleh Penerbitan Tibbuna.  Buku berkenaan dicetak dalam edisi istimewa di mana banyak gambar-gambar berkaitan dengan isi kandungannya dan sudah pasti wajar dimiliki oleh mereka yang berhajat dimurahkan rezeki.

             Miliki, baca dan amalkan apa yang terkandung di dalam buku berkenaan yang bercorak motivasi Islamik, ditulis dalam gaya bahasa santai dan mudah difahami. 


            Buku JAMINAN REZEKI DENGAN SEDEKAH, tulisan terbaru saya mengupas bagaimana mahu mencari rezeki dengan cara yang mudah dan dianjurkan oleh agama. Insya-ALLAH jika anda mengamalkan apa yang saya tuliskan dan sedia berubah, rezeki yang sempit akan dilapangkan oleh ALLAH.

            Di dalam buku ini mengandungi 80 rencana bagaimana mahu mendapatkan rezeki dan bagaimana dengan hanya bersedekah, rezeki setiap orang akan melimpah ruah. Saya tidak menjamin selepas anda memiliki buku  ini rezeki anda yang sempit akan menjadi murah, tetapi tidak mustahil setelah membaca buku ini, anda sedia berubah dan mengikuti apa yang dianjurkan olehbuku
ini, rezeki anda secara perlahan-lahan akan berubah dan rezeki anda bertambah.

             Kepada mereka yang ingin berminat mendapatkan buku ini, sila buat pesanan segera dengan membuat pembayaran RM 40.00 termasuk belanja pos.  Pembayaran  boleh dilakukan dengan cara bank in ke akaun saya.






              Berikut adalah butiran akaun bank saya:
              MUHD NASRUDDIN DASUKI
              Akaun MAYBANK  :   162115976283
              Akaun CIMB BANK  :  1277-0002240-207       

             Pembeli boleh mengirimkan butiran pembelian ke emel: mnasd_326@yahoo.com atau sms  atau WhatsApp ke HP 013-3635560.



             

Tiada ulasan: